» Logowanie     » Rejestracja
(0) 0.00 PLN
 
 
 
 
 
 
 
 
 
poniedziałek-piątek
od 9:00 do 17:00
sobota
nieczynne


Tel. (1) : +48 886 795 480


e-mail: sklep@glazura24h.pl
 
Wszelkie zapytania mogą składać Państwo telefonicznie bądź e-mailowo na adres podany powyżej. Na wszystkie e-maile odpowiemy.
 
 
A może jakąś sugestię...
Napisz do nas:
sugestie@glazura24h.pl
 
 

Transport

Transport płytek ceramicznych oraz armatury sanitarnej na terenie całego kraju realizowany jestza pośrednictwem firm spedycyjnych z wieloletnim doświadczeniem. Zamawiając u nas towar, w momencie wysyłania przez nas zlecenia firmie kurierskiej – otrzymują Państwo numer listu przewozowego, nazwę przewoźnika oraz numer telefonu do firmy
kurierskiej. Dzięki temu mogą Państwo śledzić swoją przesyłkę oraz w dniu dostawy mają Państwo kontakt z kierowcą, który dostarczy Wam zamówione produkty. Aby zapewnić Państwu gwarancję dostawy i bezpieczeństwo zapłaty za zamówione produkty oferujemy również możliwość dostawy oraz płatności "za pobraniem" - czyli płatność mogą Państwo
dokonać w momencie dostawy towaru u kierowcy firmy kurierskiej.

Koszt Transportu Płytek Ceramicznych:

Podany koszt transportu dotyczy wysyłki jednej palety do wagi 1000 kg.
Koszt ten zależy również od formy zapłaty za zamówiony towar.
Koszt dostawy w całości ponosi Kupujący.
Wartość opłaty za dostawę jest naliczana automatycznie na podstawie wagi zamówienia.
Waga całego zamówienia oraz jego koszt podawany jest w koszyku.
Wysyłki realizujemy tylko na terenie Polski w następujących cenach :

- koszt transportu przy płatności „przedpłata przelewem na konto” : 145 zł

- koszt transportu przy płatności „za pobraniem” : 205 zł

Uwaga : realizacja dostawy „za pobraniem” możliwa jest tylko po wpłacie na konto zaliczki
w wysokości 50% wartości zamówienia. Po złożeniu zamówienia Obsługa Sklepu w formie e-mail prześle Państwu wyliczenie kwoty zadatku. Kwota zadatku jest potrącona od należności głównej płatnej kurierowi. Płatność kurierowi pomniejszona zostanie o wartość wpłaconej zaliczki.

Koszt Transportu Armatury Sanitarnej:

- koszt transportu przy płatności „przedpłata przelewem na konto” : 155 zł

- koszt transportu przy płatności „za pobraniem” : 175 zł

Regulamin Transportu:

Po zaksięgowaniu całości wpłaty lub zaliczki na naszym koncie zostaną Państwo telefonicznie poinformowani o terminie dostawy.

1. Dostawy zamówionego towaru realizowane są pod wskazany przez Klienta adres na terenie całego kraju.

2. Czas realizacji dostawy 1 – 3 dni od daty zaksięgowania wpłaty.

3. W celu „śledzenia swojej przesyłki” w dniu zlecenia wysyłki otrzymują Państwo na adres e-mail numer listu przewozowego oraz dane firmy spedycyjnej.

4. Usługa transportowa nie obejmuje wniesienia towaru.

5. Dostawy realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 10.oo - 16.oo.

6. Klient po otrzymaniu przesyłki powinien sprawdzić jej stan : ewentualne uszkodzenia oraz zgodność dostarczonego towaru z zamówieniem.
 
7. Wszelkie opakowania należy dokładnie obejrzeć czy nie ponoszą zewnętrznych uszkodzeń.
 
8 Jeżeli Klient stwierdza, że stan przesyłki dostarczonej na palecie nie budzi żadnych zastrzeżeń to na liście przewozowym wpisuje: ”Towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia. Nie stwierdzono zewnętrznych uszkodzeń.“

9. Nieodebranie przesyłki w ustalonym terminie może skutkować pobraniem przez firmę spedycyjną opłaty za skłądowanie
towaru w wysokośći 36,90 zł za każdą dobę. O takim fakcie zostaną Państwo poinformowani telefonicznie oraz na e-mail
otrzymają Państwo kopię wiadmości od firmy kurierskiej. Dotyczy to przesuniąca terminu o ponad 24 godziny.

10. Koszt transportu w całości pokrywa Kupujący.
 

Reklamacje Transportu:

1.    Klient po otrzymaniu przesyłki powinien sprawdzić jej stan: ewentualne uszkodzenia oraz zgodność dostarczonego towaru z zamówieniem.
2.    Wszelkie opakowania należy dokładnie obejrzeć czy nie ponoszą zewnętrznych uszkodzeń.
3.    W przypadku stwierdzenia zewnętrznych uszkodzeń przesyłki Klient zobowiązany
jest do sporządzenia w obecności kierowcy protokołu uszkodzeń
i przesłanie go na adres sklep@glazura24h.pl w ciągu 24 godzin od daty dostawy. Jest to warunek niezbędny do wszczęcia procedury reklamacyjnej. W treści reklamacji należy powołać się
na numer zamówienia lub numer dokumentu sprzedaży ( Faktura Vat, Paragon ).
4.    Jeżeli Klient stwierdza, że stan przesyłki dostarczonej na palecie nie budzi żadnych zastrzeżeń to na liście przewozowym   wpisuje: ”Towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia. Nie stwierdzono zewnętrznych uszkodzeń.“
5.    Szczegółowej kontroli dostarczonego towaru Klient zobowiązany jest dokonać
w terminie 72 h ( 3 DNI ) od daty dostawy. Szczegółowa kontrola powinna polegać na dokładnym sprawdzeniu zawartości palety i wnętrza opakowań zbiorczych znajdujących się na tej palecie, a także sprawdzeniu zgodności zamówionych produktów z dostarczonymi.
6.    Jeżeli stan przesyłki po kontroli szczegółowej budzi zastrzeżenia Klient zobowiązany jest niezwłocznie po kontroli (nie później niż 3 DNI od daty dostawy) złożyć do „Sprzedawcy” zgłoszenie reklamacyjne mailowo na adres sklep@glazura24h.pl
7. Reklamacje dotycące braków w dostawie, niezgodności dostawy z zamówieniem, uszkodzeń dostarczonych
towarów zgłoszone po upływie 3 DNI od daty dostawy będą rozpatrywane negatywnie, zostaną odrzucone z powodu przekroczenia czasu na szczegółowe sprawdzenie towaru.
8. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym wyrobie.
 Nie uważa się za wady fabryczne defektów spowodowanych :
- nieprawidłowym montażem
- zastosowaniem wyrobów niezgodnie z ich przeznaczeniem
- uszkodzeniami mechanicznym
9. Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń i nie dotrzymanie terminu sprawdzenia towaru
w określonym czasie opisanym powyżej, skutkuje wygaśnięciem wszelkich roszczeń wobec Sklepu z tytułu ubytku
lub uszkodzenia.


Z chwilą pokwitowania prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowanie przechodzi na nabywcę.


Przed zamontowaniem płytek należy dokonać przeglądu całej kupionej partii
pod względem: zgodności zamówienia z dostawą, jakości powierzchni, odcieni
i wymiarów, poprzez porównanie płytek z różnych opakowań, aby upewnić się,
że nie nastąpiły pomyłki w trakcie wydawania towarów.
Po ułożeniu płytek reklamacje odnoszącesię do tych pozycji nie będą uwzględniane.


Zaleca się konserwację płytek (w szczególności polerowanych) odpowiednimi środkami (impregnaty) w celu zabzpieczenia przed wchłanianiem różnego rodzaju zabrudzeń. Stosowanie się do powyższych zaleceń gwarantuje długoletnie użytkowanie płytek.

 

W każdej chwili podczas odbioru towaru - jeśli mają tylko Państwo jakieś pytania mogą
do nas zadzwonić pod numery :
 
     +48 503 41 48 77
     +48 503 41 48 78

 

NASZYM SUKCESEM JEST PAŃSTWA ZADOWOLENIE



© 2013 GLAZ-BUD       Oprogramowanie sklepów internetowych web-market.pl
^
Aby zapewnić Państwu najlepszą formę prezentacji i możliwość szybkiego złożenia zamówienia na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności